Fulast på festen

Vi gick på stan för att hitta kläder till festen... Men jag kom hem utan kostym.. Magnus hittade däremot den absolut fulaste...
Han har hyrt en krokodildräkt som till och med är förliten HAHA!
Kommer bilder på de sen...
Jag däremot var bara tvungen att prova "kängorna" jag länge gått och dreglat över.
Tänkte att 800 :- kan jag överleva med tanke på den kassa lönen.
Men när jag provade skorna igen så kändes dom inte alls lika bra. Och skönt tänkte jag.
Men mitt i allt kommer magnus fram med ett par skor jag blev käär i direkt, och som man är finns de inga hinder i detta läge.
Så nu sitter jag här, dagen efter löning och kännr mig grymt fattig...
Men nya skor, de har jag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0