Kruuuut!

Dagens jobb gick väl sådär! 
Tog 1 år mer än vad de behövde.. Men vem tackar nej till gratis kaffe med en trevlig jobbarkompis i citygross fikarum??=)

Sen att tiden drog ut, kompenserades med massa gratis skönhetsprodukter från jobbet... Wiiie!

Nej, sådana här dagar är inte bra för hälsan, glömmer bort att äta.
Sen kommer man hem alldeles för hungrig.
Men tur väl har man grannar som bjuder in på fiiinmiddag!

Nu är man iaf mätt och belåten, men träningen blev blott en tanke idag!
Känns i kroppen.
Har kommit på mig själv flera ggr, springandes i lägenheten, upp för trappan o hoppar upp i sängen ist för att bara lägga mig ner som jag brukar.
Jag tror mina muskler vill rastas=)

Jag får leva lite på gårdagens träning, som gick oväntat bra.
Mycket motion och lite styrka.
Cyklade 1 mil, sprang 2.3 km och gjorde 12x4 situp.
Gott gott gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0