No air

Ikväll ligger jag här och känner mig halvdan.
Missnöjd med de mesta.
Suget för allt och inget är borta idag.
Vill inte somna pga mitt hemska nattliv, ett annat liv men ändå så nära.
Jag vet att detta svårt att förklara för vissa. Vissa drömmer lite ibland, fina och fula drömmar. Vissa kommer aldrig ihåg.
Jag har mina perioder där jag drömmer, och mina drömmar är ofta väldigt hemska, rent ut sagt vidriga.
Sånt du hade svarat var de värsta som kunde hända, de drömmer jag... Med en trovärdig scen.
Sen vaknar jag ofta under dessa perioder i ett ryck undrandes om det är verklighet eller allvar. Många gånger har jag vaknat gråtandes också.
Hade en sådan dröm inatt, och resulterade till en dyster och funderande johanna.



Hursomhelt, träningen går inget vidare heller. Visserligen har jag tränat. Men inte lika intensivt, vilodagarna har blivit fler och självförtroendet sjunker.
Jag måste helt enkelt ta mig i kragen. Men var var vaaaaaaar hittar jag en triggad motivation???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0