Sorry!

Hejsvejs..
Tänkte visa mig lite här för ovanlighetens skull! 

Har haft 2 sjukt tunga dagar på jobbet... men ska inte klaga, de blir pengar!=)

Imorse när jag vaknade var jag 100% säker på att jag var ett offer i magsjukan... Men jag piggnade till under dagen.. Sköööönt..
Palla ligga o spy!

Nej, en massa jobb. Jag som trodde jag skulle vara ledig imon, men Icke!

Får bli en raser runda imon. Sen förhoppningsvis staden för lite julklappar och kanske kanske kaaaaaanske köper jag mina "Kängor" som jag tittat ut, viiiiilllll haaaa!!!!

Trött som ett djur är jag med, så ikväll blir de torskmiddag med tända ljus framför du är vad du äter=)


Just ja! I helgen ska vi på maskerad, och jag mitt sega as har ju varken köpt kläder eller ens fått en idé om vad jag ska klä ut mig som. Help me!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0