Är dom inte underbara?

Mina gamla jobbarkompisar ska ha personalfest nästa helg. Dyr middag som jobbet betalar. Men eftersom jag inte jobbar där längre, så är de inget företaget räknat med mig i. Mina gamla kollegor bestämde då att dom skulle gå in och betala lite var till kassan för att kunna bjuda med mig.. Jag blir rörd! Dom är så söta, och jag saknar dom massa.
Speciellt blir man påmind när det ringer i telefonen, och någon säger;
 - BÄSTA Johanna, vi saknar dig! 
och samtalet avsluts;
-De var kul att höra från er.
-Johanna, de var ännu kuligare för oss att höra från dig.

haha, dom är för sköna!


Ska bli sååå kul att jag får följa med på personalfesten och träffa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0