har aldrig, kommer aldrig


Förra helgen var ju bror och Barre här och höll mig sällskap.

Hann med en runda på partay där grabbarna inhandlade 2 heta peruker och en dildo.
Kassörskan hade en frågande min, och ville nog gärna veta vad dom skulle leka för lek väl hemma igen.

Saken var den att dom skulle tydligen på "tjejkväll" då deras kompis fyller år. 
Fyndiga som dom är ska ju även dom komma in som tjejer, och presenten blir inget mindre än en dildo.


Själv insåg jag rätt fort att jag aldrig ska blonderas.



De 2 roligaste fotona på riiiiktigt länge!

                


O lite mer bilder
                   
Borde också hålla sig borta från de blonda!


                           
                             Kära lillebror

                    
                                    Taco  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0