Känner saknad!

Känner mer och mer saknaden av Karlshamn. Kanske inte staden, men tillgängligheten och närheten av min familj och mina vänner.
Pratade med frida idag, och de fick mig att känna ensamheten här i helsingborg. Just den känslan att ha sin bästa vän nära. En vän man bara kan dyka upp hos, utan att ringa. En vän man kan vara ärlig mot, utan att känna ångest. En vän som förstår hur jag känner, utan att behöva förklara. En vän som frida! 
Vi planerade över julen, och hon ska förmodligen skippa Värmland för att vi ska hinna ses. Återuppleva minnena av julmys med karatefylla. Baka pepparkakshus, och kanske tilloch med dricka rum och julmust bara för att maxa upp!=)

Här är bilder från en nyår vi firade ihop, och förhoppningsvis ska vi göra de iår igen!
=) wiiehoo



Och i helgen kommer min bror johan och hans kompis Barre och hälsar på. Ska bli kul att få lite kvalitetstid med johan, iomed att de är sällan vi ses. Och framförallt, när vi gör de är de så många andra med.
Önskemål av johan och barre ska vi i helgen;
Shoppa, äta tacos, dricka öl och kanske till och med ut och springa=)

Min älskade bror som numera har rakat av dilevahåret=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0