Mätt & Glad!

Ligger här i sängen och funderar på att dra igång ett Satc avsnitt, bara skit på tv enligt mig (förutom sjukhuset).

Planerna för morgondagen är ännu en morgonpromenad, men med Magnus.
Sen jobb,
Tvättstuga,
sen gym.

Känns som att denna blogg bara handlar om min viktnedgång och träning nu.
Men de är de mitt liv kretsar kring, så därför är de de jag vill skriva om..
Som innan sagt, fram till jul.
Sen är de ju så också, att denna blogg har varit lite av en "hemlighet". 
Det är väldigt få, snarare ca 3 st som jag gett adressen till.
Anledningen till det är för att jag skriver för min egen räkning, och inte för någon annan.
Men jag har märkt på den sista tiden att jag har fått allt fler besökare, vilket jag tycker är jättekul.
Vilka ni är har jag inte en blekaste om, men jag ska ta efter Lola och be alla som läser detta inlägg att lämna ett litet avtryck i kommentarer. Jag är ju så nyfiken=)


kram kram

Kommentarer
Postat av: Erik

Här lämnar jag ett avtryck iaf, lillbrorsan din som är din senaste nykomling gissar jag :D

2008-10-22 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0