Överfallsalarmet funkar!

Var nere på söder och testade de nyöppnade 24seven, som var riktigt frächt!
Sprang som en dåre på bandet, hela 5 km.. Sjukt nöjd!
Därefter vinglade jag ut, med ögonen i kors. Helt slutkörd!

Väl utanför, centralt på söder. 
Ja, då klantade johanna sig och satte igång överfallsalarmet.
Till en början fattade jag inte att de outhärdliga ljudet kom från mig. Men när alla kollade, så la jag märke till den lilla dosan på trottoaren. Jag plockade snabbt upp den och flummade in den så den inte lät längre!
Två tjejer kom skrattandes fram och sa - Ja, nu vet hela söder att du har övrfallsalarm. Så nu kan du vara lugn=)


Nu tar jag helgen, för ser nämligen inte ut som de blir jobb imorgon.. Sjukt skönt faktiskt!
Istället ska jag ägna lite mer tid på gymmet, nu jääävlar!!!!

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0