Slappedag!

Idag har varit en riktigt slapp dag.
Någonting både kropp och själ har behövt!
Ingen träning blev de heller, men min kropp skrek efter en vilodag.

Kom däremot upp efter många om och men ur sängen för lite städning.
Nu är de sådär halvstädat=)
Seg man är!!!!

Men när magnus åker till jobb ska jag försöka rycka upp mig och göra resten.

Gårdagens middag blev en succé!


Jag tog en kycklingfileé och la lite getost i, skjuts in i ugnen.
Och till blev de kokt (i  buljong) broccoli blomkål och morötter=)
Mumma!!

Frågan är vad man ska äta idag, fantasin är inte här=(

Kommentarer
Postat av: Erik

Kan ens broccoli blomkål och morötter bli gott?! :D Låter inte så smaskens ;P kycklingen däremot!

2008-10-25 @ 13:44:55
Postat av: Johanna

Klart! De var skitgott Erik!

Prova!!!!puss

2008-10-25 @ 15:47:12
URL: http://dubitohocfacere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0