Tjolahopp!

Tjolahopp! 

Idag vaknade jag på helt fel sida.
Blev en dålig start, men löste sig fort till de bra! 



Började med lite jobb i höganäs, sen en runda i staden.
Inhandlade lite som inte kan nämnas här, eftersom fördelsedagsbarnet nog är min trognaste läsare=)
Men nu är de paketinslagning som gäller (tur att du är på föreläsning hela dagen älskling=)
Sen får jag väl ta o försöka hinna med lite här hemma, iomed att veckan är fullspäckade förövrigt.
Har jättemycket jobb, samt ska träningen hinnas med!
Men frågan är ju när jag ska hinna handla, Baka tårta och fixa med maten????
Får ta lite var dag heltenkelt.
Men kan man göra tårtbottnen redan nu kanske?
Magnus fyller ju år på fredag, samma dag som hela hans familj kommer.

Nej nu ska jag försöka göra nått vettigt!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0