Hittade motivationen i en väska

Mitt under städningen hittade jag en fylld väska.
Alla mina fina jeans låg där, och skrek att dom ville bli använda.

Vad gör man då?
Jag vet ju att som det är nu är jag inte ens i närheten.
Men på god väg!
Alla dessa promenader och gympass borde snart ge belöning.
4 veckor har gått, och 4 kg mindre.
Tycker jag står och stampar på samma ställe nu...
Men jag vet att jag är duktig, och nu med ännu mer motivation.
En hel ny (gammal) garderob öppnar sig här, om jag bara lyckas!!

Som Miranda (satc) hade sina small jeans, så har även jag det numera!

Tata!!!


Riktigt blåa är dom, och hade vart såå jävla snygga med 
mina nya bruna stövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0